آسیاتک

جشنواره بی انتها باهمیم (ویژه نمایندگان استان سمنان)


نمایندگان محترم آسیاتک، امکانی فراهم شده تا متقاضیان خرید اینترنت +ADSL2 از سرویس 3 و 6 و 12 ماهه با کمترین هزینه ممکن بهره مند شوند.نمایندگان می تواند با دریافت کد تخفیف از طریق سامانه دریافت کد تخفیف که در پایین صفحه قرار دارد،نسبت به خرید سرویس های درج شده در تصویر زیر بهره مند شوند: نمایندگان گرامی می بایست کد معرف خود را در صفحه ثبت نام ،در مورد 16 ام(کد معرف نماینده) وارد نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه 31044-023 داخلی1 یا شماره مستقیم 91010108-023 تماس حاصل فرمایید.مهلت ثبت نام و خرید سرویس فقط تا 1402/11/30 می باشد و در صورت تمدید اطلاع رسانی خواهد شد.


لیست تعرفه ها

آسیاتک

کلیه سرویس ها به قیمت سازمانی و فروش عمده می باشد.


توضیحات:
به تعرفه سرویس مذکور 9% مالیات بر ارزش افزوده و عوارض اضافه میگردد.هزینه رانژه مخابراتی 65400 تومان می باشد.هزینه راه اندازی اولیه در دفتر نمایندگی 54500 تومان و راه اندازی در منزل یا محل مشترک 130800 تومان می باشد.نحوه محاسبه ترافیک بین الملل دوبرابر ترافیک داخلی می باشد.کلیه تعرفه ها بر اساس ترافیک داخلی درج شده است.مصرف هر گیگ از ترافیک بین الملل،دوبرابر از حجم مشترک را کسر خواهد کرد.


سیستم دریافت کد تخفیف

در صورت بروز هرگونه مشکل در تایید فرم باید cache مرورگر خود را پاک کنید.

ارسال تصویر کارت ملی مشترک از طریق کادر زیر الزامی می باشد.همچنین برای دریافت کد تخفیف می بایست اطلاعات مشترک وارد گردد.
حداکثر حجم مجاز برای ارسال 5 مگابایت و پسوند فایل jpg ، jpeg یا png باشد.




درصورتی که پس از استعلام، شماره شما قابلیت ثبت نام نداشت از ادامه دادن مراحل خودداری کنید. در غیر این صورت عواقب آن برعهده شما می باشد.

استعلام